Category

Bedrijfspand

Category

Ondanks het huidige digitale tijdperk komen er op kantoor nog steeds veel werkzaamheden voor waarbij er met papier gewerkt wordt. Zowel bij het werken met digitale bestanden als papieren output is het belangrijk om overzicht te houden en het zo te archiveren dat het nadien weer terug te vinden is. Voor het archiveren van papieren output wordt vaak kunststof folie gebruikt om bijvoorbeeld ordners, mappen en tabbladen van te produceren. Het voordeel van deze kunststof archiveringsproducten is dat ze duurzaam zijn en zelfs na lange tijd geen afbreuk doen aan de kwaliteit ervan. Hieronder een overzicht van verschillende kunststof soorten die worden ingezet ten behoeve van de vervaardiging van archiveringsmiddelen.

Vikunyl hard PVC folie

Vikunyl hard PVC folie is een kunststof die nagenoeg geen vocht opneemt en zich goed laat bewerken. Daarnaast is deze kunststof folie prima te bedrukken, wat veel personalisatie- of markeringsmogelijkheden biedt. Vikunyl hard PVC folie wordt veel gebruikt voor klantenkaarten,  industriële labels, tabbladen en prijssystemen. Het assortiment hard PVC folie bestaat uit meer dan 130 verschillende afmetingen, kleuren en uitvoeringen.

Vikunyl zacht PVC folie

Deze soepele kunststof is bij uitstek geschikt voor de productie van presentatie- en opbergmaterialen. Dit omdat Vikunyl zacht PVC folie uitstekend hoog frequent gelast kan worden en daarnaast eenvoudig te stansen en te snijden is. De toepassingsmogelijkheden voor op kantoor zijn onder andere showtassen, ringbanden en andere presentatie- en opbergmiddelen.

Evacast Polypropyleen folie

Evacast folie is geproduceerd uit de kunststof Polypropyleen. Deze kunststof folie kenmerkt zich door haar taaie karakter waardoor het, na de op de juiste wijze gerild te zijn, eindeloos kan worden gevouwen en gescharnierd zonder dat het materiaal inscheurt of breekt. Daarbij zorgt de massieve kleurstabiliteit van Evacast folie ervoor dat de scharnier- of vouwlijnen niet hinderlijk verkleuren. Doordat Evacast Polypropyleen folie prima geschikt is voor zeefdruk- en offset bedrukkingen zijn er veel  mogelijkheden om de geproduceerde kantoorproducten te personaliseren. Evacast folie is daarnaast ook probleemloos te lassen, te nieten en te stansen en is leverbaar in een groot aantal verschillende kleuren en oppervlaktestructuren. Oftewel, het materiaal bij uitstek voor de productie van opbergmappen, ringbanden en andere kantoorartikelen.

Heeft u behoefte aan meer bedrijfsruimte, maar denkt u dat dit tijdelijk van aard zal zijn? Dan is een semi permanente bedrijfshal een mogelijkheid om over na te denken. Deze oplossing heeft namelijk een aantal voordelen ten opzichte van het bouwen van een nieuw bedrijfspand, of het huren van een opslagruimte elders. Lees hier wat de voordelen zijn van een semi permanente bedrijfshal.

Wanneer heeft u behoefte aan extra bedrijfsruimte

Als ondernemer bent u flexibel. Dat moet ook wel in een wereld die van dynamiek aan elkaar hangt. Daarnaast heeft u een doel voor ogen met uw bedrijf, zodat u kunt groeien en ontwikkelen. Maar soms gaat de groei harder dan verwacht, omdat de vraag naar uw product ineens hard toeneemt. Nieuwbouw kan verschillende problemen met zich meebrengen, zoals het aanvragen van vergunningen, wat zorgt voor extra vertraging. U heeft op korte termijn extra opslagruimte nodig. En wellicht ook op de langere termijn.

De oplossing is een semi permanente bedrijfshal

Het meest ideale is om extra bedrijfsruimte op uw eigen terrein te creëren. Dat heeft een paar voordelen. U houdt de bedrijfsprocessen kort, want alle producten blijven binnen handbereik. Uw medewerkers hoeven niet naar verschillende locaties te reizen, wat kosten bespaard. Daarnaast kunnen de vrachtwagens die uw producten distribueren ook centraal de goederen ophalen. Dat scheelt tijd en geld. Ook kan het plaatsen van een semi permanente bedrijfshal op een extern terrein van beperkte duur zijn, vanwege de huurtermijn. Op uw eigen terrein bepaalt u zelf de periode dat de semi permanente bedrijfshal kan blijven staan.

Een semi permanente bedrijfshal is maatwerk

Een semi permanente bedrijfshal is maatwerk

Een ander voordeel van een semi permanente bedrijfshal is dat deze helemaal aan uw wensen kan worden aangepast. Dus afhankelijk van het doel dat u heeft, is er altijd een passende semi permanente bedrijfshal. Bent u op zoek naar extra opslagruimte, dan kiest u voor een ruim opgezette constructie die vooral functioneel is. Door de speciale toepassingen heeft u geen last van palen die in het midden van de hal staan. Wilt u de semi permanente bedrijfshal gebruiken als tijdelijke winkelruimte, dan is er keuze uit het plaatsen van verschillende raampartijen.

Praktische voordelen van een semi permanente bedrijfshal

Het plaatsen van tijdelijke bedrijfsruimte op uw eigen terrein heeft niet alleen financiële voordelen. Ook de praktische voordelen wegen mee. Behalve het feit dat de hal volledig aangepast kan worden aan de grootte die u nodig heeft, of aansluit bij uw huidige bedrijfspand, is de semi permanente bedrijfshal ook nog eenvoudig demonteerbaar. Dus als u bezig bent met een volledige verbouwing van uw bedrijf, kan het heel praktisch zijn om de semi permanente bedrijfshal op een bepaald moment te verplaatsten, afhankelijk van het verloop van de verbouwing. U kunt er op dat moment ook voor kiezen de hal te verkleinen, of juist te vergroten. Naarmate uw nieuwbouw meer ruimte geeft om de goederen op te slaan, heeft u steeds minder vierkante meters nodig in de tijdelijke bedrijfshal. Dat is ook zeker een voordeel ten opzichte van het huren van tijdelijke ruimte elders. Dat is minder flexibel, waardoor u uiteindelijk altijd duurder uit zult zijn.

Tegenwoordig lijkt het wel of hard werken de norm is, terwijl dat helemaal niet hoeft en bovendien niet gezond is. Heb jij aan het einde van je werkdag ook het gevoel dat je eigenlijk niets hebt gedaan en je takenlijst alleen maar langer is geworden? Dan wordt het hoog tijd om dit anders aan te gaan pakken. Lees dan snel deze tips van time magament expert Björn Deusings!

Slimmer werken met time management

Er is een manier om je dag slimmer in te plannen, namelijk met time management. Time management houdt in dat je je tijd op een doelbewuste manier besteedt door deze effectief en efficiënt in te plannen. Het resultaat? Je krijgt meer gedaan in minder tijd en houdt aan het einde van de dag vaak zelfs tijd over.

Tip 1: Stel doelen

Start met doelen stellen. Welk doel wil je met een bepaalde taak behalen? Door je doel op te breken in kleinere doelen, maak je deze haalbaarder. Dat kan door de doelen SMART te maken.

Tip 2: Zeg vaker ‘nee’

Wil je direct meer tijd? Leer dan om vaker ‘nee’ te zeggen en voer alleen de werkzaamheden uit die passen bij jouw taakomschrijving. Af en toe een collega te hulp schieten kan prima, maar niet wanneer dit ten koste gaat van je eigen werk.

Tip 3: Bekijk en beantwoord je mail op gezette tijden

Je hoeft niet altijd direct je mail te beantwoorden. Sterker nog, hierdoor raak je alleen maar meer afgeleid van de taak waar je in eerste instantie mee bezig was. Het is slimmer om je mail op gezette tijden te controleren, bijvoorbeeld aan het begin van de werkdag, na de lunch en aan het einde van de werkdag. In het geval van nood ben je altijd nog telefonisch bereikbaar.

Tip 4: Houd één lijst bij met al je taken

Heb je al je taken verspreid staan over je agenda, op post-its of in je mail? Dan is de kans groot dat je geen overzicht meer hebt over welke taken belangrijk zijn en welke niet. Zorg er daarom voor dat je één lijst bijhoudt met al je taken, geprioriteerd op basis van hoe belangrijk een taak is.

Tip 5: Plan je taken in

Maak aan de hand van de takenlijst een dag-, week- en maandplanning. Door dit te doen krijg je meer structuur in je werkdagen en voorkom je dat je bepaalde taken uit gaat stellen. Hebben bepaalde taken een deadline? Dan plan je deze als eerste in. Vervolgens plan je de rest van de taken in, op basis van urgentie. Houd bij het inplannen van de taken ook rekening met eventuele uitloop van werkzaamheden en urgente taken die onverwacht tussendoor komen. Ook is het belangrijk om tijd voor ontspanning in te plannen.

Het beste duurzame redesign voor het nieuwe normaal

Zoek je het beste duurzame redesign voor het nieuwe normaal? De afgelopen tijd zijn er diverse nieuwe dingen uitgevonden waar we tijdens deze coronacrisis veel baat bij hebben. Denk bijvoorbeeld aan de desinfectiezuil automatisch. En dat is niet het enige. Wij hebben enkele innovaties voor je op een rijtje gezet waar je niet meer zonder kan. Lees snel verder voor meer informatie.

De bestelzuil

Een bestelzuil zorgt ervoor dat gasten zelf hun eten kunnen bestellen in jouw restaurant. Op deze zuil wordt de bestelling geplaatst en tegelijk afgerekend, waarna deze wordt doorgegeven aan de kok. Deze handige uitvinding is iets waar we ook na de coronacrisis nog veel gebruik van zullen maken. Door een bestelzuil te gebruiken hoeven klanten niet meer lang in de rij te wachten en kunnen ze snel bestellen. Dit zorgt ook voor een snellere doorloop in je restaurant, snackbar of andere gelegenheid.

De automatische desinfectiezuil

Met de automatische desinfectiezuil kun je in winkels of onderweg nog even snel eenvoudig je handen desinfecteren. Deze is voorzien van desinfectiemiddel. Je hoeft nergens op te drukken, maar enkel je handen onder de zuil te houden, wat nog hygiënischer is. Zo kun je de hygiëne in jouw pand optimaal waarborgen.

Een corona safety indicator

Er is ook een handige corona safety indicator uitgevonden. Dit vernuftige apparaat geeft weer hoe de luchtkwaliteit is en kan advies geven over ventilatie. Om het coronavirus te bestrijden en buiten de deur te blijven houden, is goede ventilatie van groot belang. Dit geldt niet alleen nu, maar ook voor de toekomst.

Het spatscherm

Ook spatschermen is zeer innovatief. Doordat het spatscherm werd uitgevonden, kon er veilig gewinkeld worden zonder dat er kans was op overdracht van het coronavirus naar de winkelmedewerker of andersom. Het spatscherm is inmiddels niet meer weg te denken en wordt nog steeds veel toegepast.

Zelfklevende folie

Ook zelfklevende folie is een nieuwe uitvinding, welke ervoor zorgt dat het coronavirus geïnactiveerd kan worden. Dit komt doordat er een speciaal koper in verwerkt zit. Hierdoor kunnen coronabesmettingen verder beperkt worden. Het is dan ook zeker een mooie uitvinding, waar we ook in de toekomst nog van zullen merken.

folie is een nieuwe uitvinding, welke ervoor zorgt dat het coronavirus geïnactiveerd kan worden. Dit komt doordat er een speciaal koper in verwerkt zit. Hierdoor kunnen coronabesmettingen verder beperkt worden. Het is dan ook zeker een mooie uitvinding, waar we ook in de toekomst nog van zullen merken.

Je weet nu welke duurzaam redesign in het nieuwe normaal niet meer weg te slaan is. Wil jij ook een van deze middelen voor jouw pand aanschaffen? Bezoek dan eens een specialistische webshop. 

Een praktisch en optimaal ingericht kantoor is van essentieel belang om de productiviteit op kantoor te verbeteren. Dat weten we allemaal. Toch heeft de coronacrisis ervoor gezorgd dat we massaal thuis zijn gaan werken. Met alle gevolgen van dien. Nu kun je dit moment als ondernemer aanpakken om dan maar met de benen omhoog te gaan zitten en te wachten tot het weer mogelijk is om samen op kantoor te werken, maar je kunt dit ook aanpakken als mogelijkheid om het kantoor eens geheel op te frissen. Want door de juiste aanpassingen te maken, zorg jij niet alleen voor een betere ervaring voor toekomstige klanten, maar ook voor je eigen personeel. Maak daarom gebruik van de volgende 4 tips om de productiviteit op kantoor te verhogen.

1.      Denk ook aan de ‘kleine’ dingen

Wat is het eerste wat jouw klanten of personeel zien als ze het kantoor binnenkomen? Is er een mooi entree in de hal? Moeten ze eerst een trap beklimmen? De eerste indruk is goud waard. Daarom is het belangrijk om ook hier wat extra aandacht aan te besteden. Nu er waarschijnlijk maar weinig mensen op kantoor verschijnen, kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om de trap eens met sigma s2u nova satin te bekleden. Een likje verf doet vaak wonderen voor de uitstraling en zo oogt de hal direct een stuk verzorgder.

Je kunt er ook voor kiezen om in de hal enkele schilderijen op te hangen, sfeerverlichting aan te brengen of een vloerkleed neer te leggen. Allemaal dingen die de sfeer binnen deze ruimte net wat behaaglijker maken.

2.      Draag zorg voor een goede temperatuur

Niemand zit er op te wachten om in een te koude omgeving te werken. Ook te warm is niet prettig. Voordat je het weet zit men trillend achter het beeldscherm of te puffen en te zweten bij iedere stap die ze verzetten. Daarom is het belangrijk om de temperatuur op kantoor goed te reguleren. De ideale werktemperatuur ligt tussen de 21 en 24 graden. Als je de temperatuur tussen deze twee waardes houdt, dan kan dit de productiviteit volgens experts tot wel 15% laten toenemen.

Wil je niet onnodig veel stoken of verkoelen? Vraag dan eerst aan alle werknemers wat ze op dit moment van de temperatuur op kantoor vinden. Wellicht ervaren ze hier helemaal geen problemen mee en dan zou het zonde om hier extra geld aan uit te geven.

3.      Nieuw likje verf op de muren

Nu je toch meer tijd alleen op kantoor doorbrengt is er ook meer tijd om het kantoor zelf eens aan te pakken. Geen werknemers die je voor de voeten lopen. Daardoor kun je dus een grote slag slaan bij het restylen van de kantoorinrichting. Een likje verf doet hierbij in elk geval al wonderen. Met sigma verf zorg je er binnen mum van tijd voordat het kantoor er weer als nieuw uitziet. Bovendien gaat er niets boven een pas geschilderd kantoor.

4.      Bied gezonde voeding aan

Uit onderzoek is gebleken dat steeds meer mensen (te) ongezond eten. Zeker wanneer ze lange dagen maken op kantoor. Dit is van enorme invloed op de algehele productiviteit én de gezondheid. Denk aan hoge bloeddruk, diabetes, hart- en vaatziektes, enzovoorts. Daarom kan het geen kwaad om eens te bekijken of je een eigen cateringservice kunt gebruiken. Eentje die iedere dag gezonde broodjes en soepen kan aanbieden. Wanneer jij een beetje bijdraagt aan de gezondheid van je personeel, zal dit tegelijkertijd een veel hogere productiviteit opleveren.

Een nieuwe kleur, nieuwe beplating, goede ramen; als u uw bedrijfspand wilt renoveren zijn dit zaken waar u aan denkt bij renovatie. Kiest u voor renovatie om uw bedrijf een professionele uitstraling te geven of wilt u de isolatie van uw pand verbeteren? In beide gevallen: vergeet uw bedrijfsdeur niet.

U kent ze wel, ieder industrieterrein heeft ze. Oudere, licht vervallen panden die ruimte bieden voor groeiende bedrijven. Als het bedrijf eenmaal goed op weg is, gaat men het pand opknappen. Een lik verf, een mooie entree en een goed bord in de voortuin doen al veel. Niet altijd denkt men eraan dat de bedrijfsdeur een groot deel van het aanzicht van een pand bepaalt.  En hoe mooi industrieel erfgoed ook is, soms moet die roestige of vale bedrijfsdeur gewoon vervangen worden. 

Waarom kiezen voor een nieuwe bedrijfsdeur bij renovatie:

1. Het aanzicht

Uw pand is uw visitekaartje. Als u de rest van uw pand opknapt, kan uw deur niet achterblijven. Deuren zijn verkrijgbaar in vele kleuren en uitvoeringen. Uw bedrijfsdeur kan helemaal opgaan in het nieuwe ontwerp van uw pand. Veel of weinig glas, een deur die niet opvalt of juist heel erg opvalt, er is veel mogelijk.

Rolflex - Renovatie

2. Praktisch voordeel

De oude deur is wellicht niet meer zo betrouwbaar. Als het pand lang heeft leeg gestaan of de vorige eigenaar heeft weinig onderhoud gepleegd, kunnen er op korte termijn mankementen ontstaan. Uw bedrijf kan ernstige hinder ondervinden van een deur niet meer open of dicht kan.

Ander praktisch voordeel is dat u een nieuwe deur zo kunt uitrusten als u wilt. Wordt de deur veel gebruikt voor personenverkeer, laat dan een loopdeur inbouwen. Wilt u meer licht in uw pand? Denk dan aan vensters. Ook kunt u de nieuwe deur op afstand, zelfs met uw mobiel, bedienbaar maken, waardoor u veel meer gemak van uw deur heeft.

3. Isolatie

Soms zijn oudere deuren slecht geïsoleerd. Zeker als er stalen (schuif)deuren of aluminium rol- of kanteldeuren aanwezig zijn, kan een nieuwe deur met geïsoleerde panelen een grote energiebesparing opleveren. Moet uw bedrijf voldoen aan de energiebesparingsplicht? Het vervangen van een oude deur door een geïsoleerd exemplaar mag ook opgevoerd worden als erkende maatregel.

Let bij het kiezen van een nieuwe deur wel op de inbouwruimte die u heeft. Zeker in oudere panden kan die beperkt zijn. Is dat het geval, overweeg dan te kiezen voor de Compact vouwdeur. Deze deur is dankzij de compacte inbouwruimte ideaal bij renovaties. Dankzij de goede isolatie en vele uitrustingsmogelijkheden past deze deur vrijwel overal. Kijk op www.rolflex.com.

Een gezin dat gaat verhuizen heeft behoorlijk wat uitdagingen waar een verhuisbedrijf in Rotterdam of elders goed bij kan helpen. Bij een bedrijfsverhuizing zijn er nog een flink aantal andere zaken om rekening mee te houden. Of het nu een kleine onderneming betreft die opschaalt, of een multinational die nieuwe kansen ziet, zakelijk verhuizen is een vak apart. Hoe dit in z’n werk gaat leggen we uit op deze pagina.

Veiligheid van goederen en informatie

Holland Movers is een verhuisbedrijf dat in Rotterdam, Amsterdam, Den Haag maar ook buiten de Randstad werkzaam is. Zelfs bij internationale verhuizingen en het begeleiden van expats bestaan er diverse mogelijkheden voor een soepele transitie. Er wordt namelijk gewerkt met accountmanagers, dit zijn professionals die als vaste aanspreekpunt worden aangesteld om uw bedrijfsverhuizing in goede banen te leiden. Het proces begint namelijk niet met inpakken maar met vertrouwen. Zodra er een externe aannemer wordt ingeschakeld zijn er altijd risico’s. Een verhuisbedrijf is niet alleen zijdelings betrokken bij de organisatie maar treedt het pand binnen, haalt deze leeg en is tijdelijk verantwoordelijk voor kantoormeubilair, computersystemen en allerlei vertrouwelijke informatie. Kijk daarom verder dan de goedkoopste verhuizer en let vooral ook op de communicatie, garanties en kwaliteit van dienstverlening.

Begin op tijd met afspraken maken

Een verhuizing is een periode waarin het bedrijf zeer kwetsbaar is, daarom is het van belang om deze periode zo kort mogelijk te houden. Er kunnen in een vroeg stadium al afspraken gemaakt worden waar de meeste werknemers niet bij betrokken zijn. U kunt zelf een inventaris maken, een plan opstellen en deze op een tijdlijn inplannen, toch kunt u zich heel wat tijd en kopzorgen besparen door eerst een verhuisbedrijf in te schakelen die ook bedrijfsverhuizingen coördineert. Deze specialisten kennen de kortste routes, en dan hebben we het niet alleen over de weg van Rotterdam naar Utrecht.

Maak een snelle start op de nieuwe locatie

Op tijd beginnen met plannen voorkomt stress, onzekerheid en fouten in het proces. Downtime kan namelijk veel geld kosten, meer dan u betaalt voor een verhuisbedrijf in Rotterdam. Ieder uur dat een personeelslid niet productief is kost geld. Vermenigvuldig dit bedrag met alle personeelsleden en er komt een flinke som uit. Is alles voorbereid op de nieuwe locatie? Denk aan stoffering, aansluitingen zoals stromend water, elektra en internet. Is er een duidelijk plan waar dozen, kasten, tafels en stoelen geplaatst moeten worden? Een veelvoorkomende fout die gemaakt wordt is de focus op het leegruimen van de oude locatie zonder voldoende stil te staan bij de nieuwe locatie. Als het personeel voor de eerste maal aan de slag gaat in het nieuwe pand zal dit altijd wat onwennig voelen. Als zaken ontbreken, niet werken of niet duidelijk zijn kunnen uw werknemers niet direct aan de slag. Zorg er daarom voor dat alles in kannen en kruiken is op de nieuwe locatie, zet het personeel niet tussen een stapel dozen aan het werk.

Verhuist het personeel ook mee?

Voor een lokale bedrijfsverhuizing kunt u zonder problemen een verhuisbedrijf in Rotterdam inschakelen, bijvoorbeeld om van de binnenstad naar een industrieterrein te verhuizen. Als er grotere afstanden mee gemoeid zijn zal er meer geregeld moeten worden. Voor nieuwe werknemers die reeds in de regio van de bestemming wonen is het gewenningsproces heel anders dan voor het bestaande personeel. Zijn de afstanden dusdanig groot dat werknemers verhuizen? Dit is centraal te coördineren, via dezelfde contactpersoon van Holland Movers. Dit geldt eveneens voor expats die vanuit het buitenland uw workforce komen versterken. Een nieuwe omgeving brengt veel nieuwe uitdagingen met zich mee, door het persoonlijke traject vanuit de werkgever èn in samenwerking met de verhuizer te coördineren zal de gewenning sneller verlopen met een minimaal verlies aan productiviteit.

Zakelijk verhuizen is een vak apart. Werk daarom tijdens een bedrijfsverhuizing samen met een verhuisbedrijf dat luistert, adviseert en u in iedere stap zal begeleiden.

Problemen met sloten of met sleutels zijn erg vervelend en onhandig. Het kan daarom erg handig zijn om een goede en betrouwbare betrouwbare slotenmaker in de buurt te hebben die je in vervelende situaties kan helpen. Maar dan is de vraag, hoe herken je een betrouwbare of een onbetrouwbare slotenmaker, dat gaan we je laten zien in deze blog.

Hoe vind je een betrouwbare slotenmaker?

Een betrouwbare slotenmaker vinden kan soms nog wel een behoorlijke klus zijn, het is niet vanzelfsprekend dat elke slotenmaker die je op internet vind betrouwbaar is. Daarom hebben we hier een paar tips voor je over hoe je een betrouwbare slotenmaker kan vinden.

  • Zoek een lokale ondernemer. Vaak zullen de lokale ondernemers er alles aan doen om er voor te zorgen dat de klanten die ze hebben nog een keer terug komen. Dit kan alleen als ze betrouwbaar zijn, zijn ze dit niet zullen de klanten niet meer terugkomen en zullen ze de klanten verliezen. 
  • Vraag aan vrienden of familie of zij nog een slotenmaker kennen waar zij een goede en betrouwbare ervaring mee hebben. Bijvoorbeeld als je Slotenmaker Tilburg zoekt.
  • Zoek op internet reviews op van het bedrijf waarbij je een goed gevoel hebt. Hier vind je ervaringen van andere mensen die al eerder met die slotenmaker in zee zijn gegaan. Aan de hand hiervan kan je een goede keuze maken over een betrouwbare slotenmaker, Slotenmeester is een voorbeeld van zo’n betrouwbare partij. 
  • Kijk naar de service die het bedrijf je biedt, zit er bijvoorbeeld garantie bij en kijk of het bedrijf van te voren een prijsindicatie doet. Slotenservice Tilburg is een voorbeeld van een bedrijf die dit wel doet. 

Hoe herken je een onbetrouwbare slotenmaker? 

Het herkennen van een onbetrouwbare slotenmaker is ook erg belangrijk, als je dit niet herkent kan het zijn dat je hier je sloten door laat vervangen en dat het niet goed is. Daarom hebben we hieronder een aantal dingen waar je een onbetrouwbare slotenmaker kan herkennen. 

  • De slotenmaker werkt vaak met een tussenpersoon, als je contact opneemt met dit bedrijf komt er vaak iemand anders langs dan wie je hebt gesproken of waar je contact mee hebt gehad. 
  • Als de slotenmaker van te voren geen prijsindicatie geeft kan het zo zijn dat er nog andere kosten bij komen. Dit wordt vaak in combinatie gedaan met van te voren een contract ondertekenen. 
  • Ook kan een teken van onbetrouwbaarheid zijn dat de slotenmaker zonder bedrijfsbus of auto zonder promotiemateriaal rond rijdt. 

Conclusie 

Voor een goed slot heb je een goede en betrouwbare slotenmaker nodig, een voorbeeld van een betrouwbare slotenmaker is bijvoorbeeld slotenmaker Tilburg. Zij plaatsen alleen sloten van topkwaliteit en sloten die het SKG keurmerk hebben. Met de slotenservice Tilburg kan je ervanuit gaan dat de sloten van goede kwaliteit zijn en door vakmensen worden geplaatst. Wat is jouw ervaring met een betrouwbare of onbetrouwbare slotenmaker?

Een vloer bepaalt de mooiheid in je kantoor. Als je vloer niet mooi is merk je dit meteen. Om je vloer mooi te maken kun je een PVC vloer voor in je kantoor uitkiezen. Het PVC vloer is in zoveel soorten te vinden. Het verandert de hele sfeer in kantoor. Daarom als je een vloer moet uitkiezen doe dat naar je hobby of waarvan je houdt. Neem niet iets die niet voor jou is anders ga je dat kantoor anders zien. Er hangt geen prettig sfeer meer.    

Er is veel keus met betrekking tot PVC vloeren. Maar toch zijn enkele punten waarop je moet letten wanneer je een PVC vloer uitkiest. PVC vloeren zijn heel stevig en kan overal geplaatst worden.   

Vochtig ruimte

Ga je jouw PVC vloer in een vochtig ruimte plaatsen? Dat mag zeker. Als je denkt om PVC vloer in de keuken of badkamer te leggen is dit zeker mogelijk. PVC heeft geen last van temperaturen en vochtigheid. Je mag het dus nat maken, er gebeurt helemaal niets, omdat PVC geen natuurlijke materialen bevat. 

Soort PVC vloer

Afhankelijk van waar je het PVC vloer gaat plaatsen kun je bepalen welk soort PVC vloer je wilt. Er is keus tussen hout of ander materiaal. In de keuken of badkamer kan je geen houten PVC plaatsen, in de woonkamer gaat dit wel mogelijk zijn of in de slaapkamer. De hele sfeer gaat meteen veranderingen als het PVC vloer geplaatst zal worden.   

Vloerverwarming

Vloerverwarming is iets die heel vaak gebruikt wordt. Als je een ander soort vloer hebt kan dit beschadigt worden door de vloerverwarming. Terwijl het PVC ook hittebestendig is. Het is de beste vloer voor vloerverwarming.   

Verlijmen

PVC kun je ook vinden in klik of plak PVC. Het is heel makkelijk om dat te leggen. De plak versie is wel top als het gaat om vloerbescherming. Hiervan ben je zeker dat het heel je leven nog vast zal blijven zitten.   

Dimensiestabiliteit

De kwaliteit van een PVC vloer is tot nu de beste. PVC krimpt niet. Of het nou zon of regen krijgt is of er valt water op de vloer, er gebeurt helemaal niets    Het is duidelijk dat PVC vloer de beste vloer is op verschillende locaties. Je hebt genoeg keus om uit te kiezen en het gaat jaren mee zonder schade. PVC vloer prijs is laag. Een ieder kan dit best wel kopen.