Menu
Transport

KLM is het meest toegewijd op Facebook

Volgens SocialBakers is KLM het meest sociale merk op Facebook. Ook op Twitter gaat het goed, hier staan ze op de zevende plek wereldwijd. Wolkenridder Actueel bracht naar bracht naar buiten dat KLM de meest toegewijde luchtvaartmaatschappij is.

SocialBakers bepaald de toewijding van een bedrijf aan de hand van het aantal vragen via social media dat een bedrijf ontvangt en beantwoord. In het afgelopen kwartaal heeft KLM 99,2% van alle vragen beantwoord. Ook het aantal likes (KLM heeft er bijna 6.5 miljoen) en de snelheid waarmee vragen beantwoord worden, speelt mee.

KLM staat van alle luchtvaartmaatschappijen ook op de eerste plek op Twitter, wereldwijd en van alle merken staan ze op de zevende plek. De snelheid waarmee KLM de vragen via Twitter beantwoordt, is in vergelijking met vorig kwartaal gestegen. Op Twitter heeft de maatschappij momenteel 1,11 miljoen volgers.