Menu
Financiële dienstverlening

IAB de brancheorganisatie voor digitale advertising

IBA is de brancheorganisatie voor digitale advertising en de interactieve marketing industrie. Met als hoofddoel de professionalisering en de stimulering van deze sector.

In het afgelopen halve jaar heeft IAB 139 leden mogen verwelkomen waaronder ABN AMRO, AEGON, ANWB, Bol.com, Google Nederland, LinkedIn, Marketingfacts en de Nationale Postcode Loterij.

Geen wonder dat zoveel grote bedrijven lid zijn geworden van de IAB Nederland, er zitten namelijke grote voordelen aan een lidmaatschap. Als lid kunt u profiteren van

  • De diverse taskforces die de IAB heeft. In actieve setting kunt u hierbij een bijdragen leveren in onder andere de programmatic, search, mobile, social, video of viewability
  • Regelmatig zijn er gratis kennissessies met specifieke onderwerpen als privacy en viewability.
  • Korting op evenementen
  • U krijgt hulp op het gebied van de privacywetgeving

Lees hier alle voordelen van een lidmaatschap bij IAB.

Om u een indruk te geven van de events zijn hieronder enkele komende events benoemd

  • Breakfastsessies Cannes Mobile Lions AMsterdam
  • Leden borrel
  • Cross Border E-commerce Event

Kortom, zit u in de digitale advertising en de interactieve marketing industrie, dan is IAB wellicht interessant voor u.