Als ondernemer word je dagelijks meerdere keren gebeld. Je bent echter niet altijd in de gelegenheid om de telefoon op te nemen. Het risico van een slechte (eerste) indruk ligt op de loer. Een professionele telefoondienst biedt hier uitkomst. Waarom? In dit artikel geven we 3 redenen.

Nooit meer een gemist gesprek

Wanneer je gebruik maakt van een professionele telefoonservice mis je geen enkel gesprek meer. Met een telefoonservice zorg je ervoor dat je altijd bereikbaar bent, zonder daar zelf aan te denken. Jouw klanten krijgen altijd iemand aan de telefoon. Wanneer een klant gebeld heeft krijgt u een notitie en  belt u deze terug wanneer dat u uitkomt. Zelfs wanneer u de deur uit bent voor een afspraak blijft uw bedrijf telefonisch bereikbaar en worden klanten professioneel en persoonlijk te woord gestaan.

Bespaar op je personeelskosten

Met een professionele telefoonservice ben je veel goedkoper uit dan wanneer je zelf een receptioniste in dienst neemt. Je hoeft namelijk bij een telefoonservice alleen maar te betalen als er daadwerkelijk gebeld wordt. Daarnaast blijft een telefoonservice altijd bereikbaar, want deze is nooit op vakantie of ziek.

Blijf professioneel

In het bedrijfsleven word je regelmatig gebeld door klanten en prospects, maar ook door commerciële partijen. Een persoonlijke telefoonservice zorgt ervoor dat al deze soorten telefoontjes professioneel, vriendelijk, correct en erg belangrijk, met behoud van eigen persoonlijkheid te woord gestaan worden. Bovendien maken zij voor jou het onderscheid tussen belangrijke en onbelangrijke telefoontjes waardoor je geen tijd meer verliest aan onbelangrijke zaken. Zo kunt u zich richten op hetgeen waar u goed in bent: ondernemen.

Zo biedt een telefoonservice dus verschillende voordelen voor uw bedrijf. Professioneel, efficiënt en altijd beschikbaar. Zelfs als u dat even niet bent.

Redacteur

Comments are closed.