Menu
Bedrijfsvoering

Manieren om je huisstijl door te voeren

Kenmerkend voor een goede huisstijl is dat deze consequent overal wordt doorgevoerd. Als je dit niet doet, geef je voortdurend een andere boodschap af. Dit kan verwarrend werken voor de doelgroep die je wilt bereiken. Het is daarom verstandig om met een vaste ontwerper samen te werken. Hoe kun je ervoor zorgen dat je huisstijl binnen elk onderdeel van je onderneming wordt doorgevoerd?

Gepersonaliseerde visitekaartjes
Heeft een ontwerpen een huisstijl ontwerpen die perfect past bij je onderneming. Voer dit door in je visitekaartjes. Een visitekaartje is vaak de eerste indruk die je meegeeft aan mensen. Wat je doelgroep ziet op het kaartje, moet ook terugkeren op je website zodat mensen zich vertrouwd voelen bij je merk of imago.

Bedrukt(e) briefpapier en flyers
Verstuur je regelmatig facturen per post of maak je graag reclame voor je onderneming met behulp van een flyer? Je kunt je huisstijl ook hierop doorvoeren. Laat briefpapier en flyers bedrukken met je huisstijl en logo voor een herkenbaar imago. Digitaal kun dit ook doorvoeren in de e-mails die je verstuurt.

Responsive design website
Je website is misschien wel het belangrijkste communicatiemiddel richting je doelgroep. Je ontkomt er daarom niet aan om je huisstijl hierin door te voeren. Betrek ook al je social media kanalen hierbij. Kies voor een responsive design website, dit betekent dat de website zich aanpast aan het scherm van de gebruiker.

Promotieartikelen
Tenslotte kun je ook promotieproducten voorzien van je huisstijl of bedrijfslogo. Bedruk bijvoorbeeld artikelen met een slogan die je ook op je website laat zien. De promotieproducten zet je in om de naamsbekendheid van je bedrijf of organisatie te vergroten en zijn daarom onmisbaar voor het succes van je onderneming.